Diva Popular weeks aka Secret tari Weeks







47 Comments

  1. apai said,

    April 8, 2007 at 1:23 pm

    x senonoh langsung

  2. budak_baik said,

    April 12, 2007 at 5:49 am

    wahai kaum hawa dan adam bertaubat lah semuaaaa tak ingat ke bencana tsunami yg lepas berape orang mati???????????

  3. tongkang pecah said,

    April 14, 2007 at 3:55 am

    isk2.. tu artis ke ape? tak sangka plak cenggini dorang berperangai.. tolong lah.. jangan sebab orang2 camni bala dariNya timpa kita semua

  4. said katak said,

    April 14, 2007 at 10:24 pm

    ape ni !! dasat betul ..meh aku setel kan makwe2 tu !!

  5. all said,

    April 21, 2007 at 7:27 am

    yeee ha,,,, kalau ada peluang gua nak join….

    Astagfirulllahhalazim… apa nak jadi aku ni

  6. gigolo said,

    April 25, 2007 at 3:54 am

    bagus kalau boleh tunjuk sikit tetek tu

  7. syamsyam431 said,

    April 25, 2007 at 10:19 am

    sms teman 0194314997

  8. amirah said,

    April 27, 2007 at 5:00 am

    aku nak join skali kalau gang bang-sazzy falak tu boleh syer 3 orang. Pancut dalam kat tiga-tiga lobang yang dia ada. MMMPH!!!

  9. SEMUT said,

    April 27, 2007 at 5:33 pm

    hehehe artis adalah penghibur yang melalaikan adah saitan

  10. lalalaooall said,

    April 29, 2007 at 10:40 am

    fuiyoh….trok btol

  11. rojak said,

    April 30, 2007 at 5:32 am

    awatla teruk sangat dunia artis kita ha?

  12. sensei said,

    May 1, 2007 at 4:05 pm

    biar tuhan saje yang balasa perbuatan kamu

  13. sensei said,

    May 1, 2007 at 4:06 pm

    rosak

  14. MARUAH BANGSA said,

    May 4, 2007 at 7:29 am

    buat malu ugama dan rosak martabat bangsa je engkorang ni.memang keturunan takde maruah.baka2 engkorang ni memang tak boleh dibuat keturunan(nescaya hancur bumi ALLAH ni).

  15. awekstakcuns said,

    May 4, 2007 at 7:43 pm

    weh..sazzy faraj?? falak?? tu bukan dah kawin ke..
    apa ke jadahnya peluk belakang si syawal tu pulak..
    huh huh huh

  16. mady angkasapuri said,

    May 19, 2007 at 8:37 am

    mcm sial la plakon ni….dlm tv mcm blakon…
    baik ade jht pn ade,,rp2nye mmg mcm setan…

  17. mady angkasapuri said,

    May 19, 2007 at 8:38 am

    x tau la pe nk jd ngn bgsa skrg ni….
    wt mlu je….
    bertaubt la….
    spatutnye plakon la jd tauladan kt kite smua….
    tp dia org plak yg jd nates….
    SETAN

  18. jc said,

    May 21, 2007 at 7:00 am

    diorang tu tak takut api tuh…

  19. KeRa Tua said,

    May 22, 2007 at 8:41 am

    Lo itu orang ko setan? P’gai bukan main lagi…

  20. onmetal said,

    May 28, 2007 at 5:44 am

    kalau korang dah tau pereangai depa macam setan buat apa tengok korang pun setan juga hahahahahah wa kena beb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahaha

  21. hati_syaitan said,

    June 10, 2007 at 9:30 pm

    artissss biasallllaa beb.semua tunggang tebalikkkkk….dunia2

  22. zizuan said,

    June 22, 2007 at 7:11 am

    perghh…si sazzy tu isap okok tu..cube korg tgk pic yg plg bawah…sazzy..okok sebtg…hahahahh…

  23. agos said,

    June 27, 2007 at 5:08 am

    artis kiter giler-giler

  24. agos said,

    June 27, 2007 at 5:11 am

    kate nak jadi rol model kat masyarakat..
    artis yg kat pic. tu sume bengong blake…tu lah sesetenganh artis melayu..
    x ingat akhirat..aku bukanlah orang alim tp janganlah tunjuk kat masyarakat yang korang tu bengong walau pun korang tu artis..

  25. agos said,

    June 27, 2007 at 5:15 am

    assalamualaikum…
    sedar2 ku seluruh rakyat malaysia…tgk lah gelagat artis melayu yang x sedar diri..patut lah sunami kena jugak kat malaysia ari tu..
    rupe2nye golongan dia oranglah yang punya angkara…

  26. akula said,

    June 28, 2007 at 4:05 am

    hampa dok nengok sabul nie pasai apa…dah terdosa ngan hampa hampa sekali…

  27. chin said,

    June 30, 2007 at 2:19 pm

    uploadla yg fazura main dgn matsaleh tu.

  28. Boboy said,

    June 30, 2007 at 7:08 pm

    Ishk ishk ishk.. Ini lakon cite ape ni… Mesti kotak pejabat, eh box ofis.
    lah… tetek sazzy falak kecik mcm tu je? Ni mesti puting pun xde. Klau ada buktikan. Besar lagi tetek yasmin wacha. kat TV korg tengok puting dia, mencanak…. Tapi besar lagi tetek sibaju purple tu, siap x leh nak kancing butang. Klau lah tertetas butang yg satu tu…….sure selambak.

  29. Boboy said,

    June 30, 2007 at 7:10 pm

    Mengerti perasaan tetek si baju kundang tu. Waktu ni mesti menjerit lepaskan aku!!!!, lepaskan aku!!!! kan? kan? kan?

  30. junuh lebai said,

    July 4, 2007 at 6:11 pm

    Bergembiralah kamu semua wahai manusia sebelum kamu semua di laknatkan oleh yang MaHa ESA.

  31. Pakcik said,

    July 5, 2007 at 5:15 pm

    halo.. sape leh bagi tau camna nak nengok clip ‘ lauk matrempit putrajaya’,’budak sekolah berani’ dll… tq

  32. hamba_allah said,

    July 6, 2007 at 7:38 am

    apa la nak jadi dengan artis melayu sekarang ni???depan je nampak baik…bila dah gossip tak nak mengaku plak???diaorang ni takde mak bapak ke???

  33. Karut said,

    July 11, 2007 at 5:31 am

    Huiih belakon jadi alim , tapi kekekekekek………

  34. AEDYL said,

    July 11, 2007 at 12:11 pm

    alaaaaa yg cakap tu pun sama gak..yg korang pegi tgk BT APE…n pandai plak cari web site NIE sape suruh….yg baik tak kan tgk gam bar yg tak senonoh……..n jgn sengaja cari web site…nie…BOOOOODOOOOOH….. dok laaaa kat mana2 yg patut bt kebaikkan jgn tgk…je….n sengaja cari keslahan org….yg bt tu biar ///itu antara dia dgn ALLAH S.W….( ARTIS NIE…BIAR LAAA DGN KENIDUPAN DORG….SEMOGA AKAN TAUBAT SEBELUM…SAKARATULMAUT DATANG MENJEMPUT…

  35. abanggersang said,

    July 12, 2007 at 4:44 am

    bestnya kalau dpt main ni, i pun dah lama tak dpt ni, ada ke awek yg nak….

  36. abanggersang said,

    July 12, 2007 at 4:44 am

    emel i rosyam4251@yahoo.com

  37. KEADILAN said,

    July 14, 2007 at 5:11 am

    VID CLIP FAZURA DGN MAT SALEH TU MANA HAAAAAAAAAAA……..SABUL KO NIE TAK PATUT LAAAAAAAAAAAA…………KO NIE GENG2 DIA JUGAK KE….TUNJUK LAAAA NAPE DIA DAH BAGI RASUAH PANTAT DIA KAT KO KE????????????? KO TU YG CABUL…ARTIS2 PUYE…NAK JAGA KONON….ARTIS SAMA JEK DGN ORG LAIN……..BERGAYE JE LEBIH…HABUK PUN TAK ADA….HAHAHAHAHAHAHAHAHA

  38. todak said,

    July 26, 2007 at 2:35 pm

    baru je ngok video clip fazura main ngan mat salleh.
    memang power, fazura boleh layan mat salleh tu..
    pinggang macam spring.. sayang cantek2 mcm ni
    muka innocent tapi kena main tunggang langgang.

  39. DJ Six said,

    July 31, 2007 at 12:08 pm

    len kali party ajak la..
    apedaa..

  40. man said,

    September 19, 2007 at 10:09 pm

    artis ke, bkn artis ke same je mcm setan.

  41. Malay girl said,

    October 5, 2007 at 5:59 pm

    apa nak jd ??

  42. gangsterz said,

    November 16, 2007 at 3:46 am

    aku nak video rossa dengan jaclyn victor

  43. SINCHANG said,

    January 16, 2008 at 8:00 am

    SUMBAT

  44. hehe said,

    January 31, 2008 at 12:24 pm

    bagus dan bersopan santun la diorang ni….

    calon2 isteri solehah & suami soleh…..

    bravo !

  45. ray77 said,

    June 26, 2008 at 11:31 am

    tak de ker pix fasha ker atau pix fazura mse tgh wat ngan mat saleh tue.ini aper mne ade brand punye..nabila huda pnye vdeo clip blue tue aper tjuk die,erkk korang..wei yg bju purple tue bkan ade msuk rncangan teksi tunai ker..die pun sma kpala,igtkn stkt artis jer,bdk skuwl aku pun ade juge wat,dulu aku prangai stan now aq dh tobat nasuha ler korang yer……TAUBATLAH sebelum TERLAMBAT!!

  46. JaJa said,

    September 8, 2008 at 12:06 am

    Sebok jer hal orang korang nie
    Korang mengutuk mengumpat org lain tu tak dosa ke?
    hak diorang la nak buat ape pun ade derang sebuk2 apa korang buat?
    tak de kan??

    org yg patut korang salahkan ialah kerajaan kerana memberi lesen dan membenarkan kelab2 mlm dibuka
    dan juga membenarkan penjualan arak serta rokok

  47. Fie said,

    September 19, 2008 at 5:24 pm

    aper lah. tak salah per org nak perty gini. ahahks. go open yourself up!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: