akedemi Pantatsia 5




26 Comments

  1. Aben said,

    March 17, 2007 at 8:05 pm

    sabul knp gambar akedemi fantasia tak leh tgk? aiseh tak tido malam ni

  2. alex said,

    March 19, 2007 at 5:18 am

    maner gamba zana AF5 nyer?

  3. jaxxx said,

    March 28, 2007 at 8:00 am

    hangat!!!!!

  4. Janda sepi said,

    March 30, 2007 at 9:59 am

    Laaa…knp tak amik gambar yang diorg buker jer..tak syok rrr tengok dlm baju jer…hehehe

  5. Janda sepi said,

    April 2, 2007 at 7:26 pm

    Ler..naper amik kat diorg basuh baju tu..kan tak elok..hehe

  6. nakano said,

    April 6, 2007 at 7:19 am

    bohsia 0179406589 0169905592 0179312033

  7. aku^e said,

    April 21, 2007 at 2:29 pm

    asal gambar macam ni aja lain tak ada ka

  8. pek said,

    April 29, 2007 at 2:31 pm

    baju putih tu,dpt kat aku…aku kerjekan die cukup2…..

  9. abangmanja said,

    April 30, 2007 at 2:45 am

    nak main boleh??????
    dah stim lah!
    bye sayang

  10. travelfrenz said,

    May 7, 2007 at 12:19 pm

    bukan main lagi picit ne

  11. bart said,

    May 10, 2007 at 8:41 pm

    pukimak kau

  12. bart said,

    May 10, 2007 at 8:42 pm

    nak ckit ley x…bil air da lamer trtonggak nie…boley ar….

  13. jc said,

    May 21, 2007 at 6:58 am

    nak jugak

  14. onmetal said,

    May 21, 2007 at 11:43 am

    nak butuh call aku 0134600054

  15. Hot Sexy Mama said,

    May 22, 2007 at 3:41 pm

    I need a man to suck my big titties….hard… Call me 012-3777200.

    Muahssssssssssssssssssss

  16. tasu said,

    May 26, 2007 at 2:08 am

    pukima la kamu

  17. mrlook said,

    June 7, 2007 at 5:48 am

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  18. hati_syaitan said,

    June 10, 2007 at 9:30 pm

    huuuu…bg kita ramass kee…mst syok punyeee

  19. Boboy said,

    June 30, 2007 at 7:21 pm

    Ni msti kes dah stim x geti nak lancap kan? babtu mata stim semcmje.
    mcm ni abang ajar, mula2 pi telanjang pas tu baring dan kaki kasi kangkang, jari telunjuk ngan jari tengah kasi gentel pelan2 kat keliling lubang chipap sampai keluar air, jgn masukkan dulu nanti sesekali sentuh biji kelentit bila dia dah stim. sambil… ah tepon abang aje nanti abg bereskan.

  20. Pakcik said,

    July 5, 2007 at 5:17 pm

    halo sape leh bagi tau camna nak nengok clip ‘lauk matrempit putrajaya’,’budak sekolah berani’ dll…. tq

  21. wes said,

    July 11, 2007 at 7:38 am

    apela kau pak cik…clip dah basi tu pun kau nak tengok. kemaruk betul la kau ni….. budak-budak jer tu…
    hot sexy mama tu umo brapa? dah lama gersang ker. kalau main bijik leh kuar air lagi x? kalau dah x licin leceh le..

  22. abanggersang said,

    July 12, 2007 at 6:24 am

    best tu tetek, besauuuu. geramnya

  23. abanggersang said,

    July 12, 2007 at 6:25 am

    nak kenal hot mama leh emel i rosyam4251@yahoo.com

  24. abangdahaga said,

    July 16, 2007 at 2:51 am

    awek gersang call me 017-2677545

  25. puteri abill said,

    January 4, 2008 at 5:58 am

    ii semua….apa kaba..ada tak video orang veteran..asek budak2 jekk bowing laaa……….tak besh…….ok frens….seec uuuuuu muachhh muachhhhh……

  26. boy suka isap2 woman said,

    January 18, 2009 at 1:31 am

    ii woman…kpd woman2 yg yg gemar utk d jilat n isap lama2 tlg call me 013 9046281…semoga u semu hapy selalu….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: