Selamat Hari wanita

33 Comments

  1. jantan said,

    March 6, 2007 at 9:20 am

    awek mane ni

  2. tongkat_ali said,

    March 10, 2007 at 4:10 am

    ada video tak??? boleh kongsi best nie….. sudah terang lagi beromen…

  3. wak seman said,

    March 23, 2007 at 1:40 pm

    macam pam minyak je…
    bukan boleh kuar pun…
    bukak je la..

  4. perawan said,

    March 30, 2007 at 9:55 am

    Eh..minah maner 2..nampak best jer tapi klu buke baju sambil beromen best gak…hehehe

  5. Janda sepi said,

    April 2, 2007 at 7:27 pm

    A’ah..mlayu boleh..

  6. jaymod said,

    April 6, 2007 at 8:58 am

    ader video fazura tgh beromen x???

  7. onmetal said,

    May 21, 2007 at 11:46 am

    area mana tu…. macam nak kenal je

  8. onmetal said,

    May 21, 2007 at 11:47 am

    janda sepi mai no phonee

  9. jc said,

    May 22, 2007 at 7:59 am

    janda sepi……meh ler…….

  10. malaya said,

    May 22, 2007 at 2:59 pm

    korang bodoh macam babi

  11. mila said,

    May 31, 2007 at 10:33 am

    hmm…. cium x tengok kiri kana, mesti dah bole tahan ah ah ah

  12. mila said,

    May 31, 2007 at 10:35 am

    cium sambil usap-usap konek hmmmm

  13. alang said,

    May 31, 2007 at 12:36 pm

    jilat lagi sedap

  14. alang30 said,

    June 15, 2007 at 8:49 am

    apa kess gmbr lama jer ni

  15. Akak said,

    June 21, 2007 at 4:57 pm

    Teringat masa muda dulu. Cam ni jugak tapi akak kena lagi teruk. Abang kau suruh pakai seluar trek ketat ngan Tshirt je tak kasi pakai sluar dalam ngan coli, pas tu dia raba2 sampai air akak basah kat kelengkang dia sikit pun tak kasi akak bukak sampai belengas. dia cium mcm ni jugak , tangan dia galak main tetek akak, pastu dia dlam keadaan puting akak tegak celah kaki belengas dia ajak akak pegi pasar malam masa org tengah ramai…. Akak terklimax pasal ramai sangat meraba akak masa akak tengah jalan dlm pasar mlm. Ai.. kenangan lalu.

  16. Akak said,

    June 21, 2007 at 5:04 pm

    Janda sepi, klau nak rasa trill, cubalah awak gi psr mlm jgn pakai baju ngan sluar dalam pas tu sarungje baju ngan kain kurung then jalan meredah lautan manusia kat pasar mlm.Apa da hal seminggu skali. nanti awk rasa. syokkkkkk…….

  17. abanggersang said,

    July 12, 2007 at 6:30 am

    hi akak, leh kenal

  18. abangdahaga said,

    July 16, 2007 at 2:55 am

    akak call me 017-2677545

  19. todak said,

    August 15, 2007 at 5:14 pm

    jaymod, apa kes fazura beromen? budak tu bukan kena romen, kena maain tunggang langgang dengan mat salleh sampai tak cukup nafas !!! blum tengok? RUGI…… lakonan yang mantap sayang tak menaNG AWARD.

  20. kotekerasmencanak said,

    August 16, 2007 at 2:16 pm

    betul ke fazura? atau pelanduk dua serupa. Serupa macam kes ella….

  21. mie said,

    September 5, 2007 at 6:31 am

    akak,kasi cerita ker gambar ker
    buat lepas gian
    klu akak nak ok jer

  22. Zamree said,

    September 10, 2007 at 8:40 am

    Mana2 aweks, pompuan @ janda2 yang kesepian, boleh sms i. Sekadar sms je. Tukar2 pandangan…… 019-5728170.

  23. man said,

    September 20, 2007 at 9:14 pm

    kau org nak tau x????????akak 2 jantan la.hahahah

  24. G said,

    December 19, 2007 at 5:16 pm

    Bajingan

  25. indon keren said,

    December 27, 2007 at 6:17 am

    malaysian Cabul !!!

  26. Tyo said,

    January 4, 2008 at 8:35 am

    pake kondom ga tuh co-y????
    ntar ngecrit di celana lg….hehehehehehe

  27. adik manis said,

    January 25, 2008 at 4:58 am

    korang kalau nak rasa cipap aku heloo je 0134826685

  28. February 12, 2008 at 5:12 pm

    Wahh ini namannya pelecehan buat kami kaum wanita.
    Kenapa foto seperti itu harus disebarluaskan dengan sembarangan
    betapa bahagiannya kalian para pria yang bisa menunjukkan gambar seperti itu

  29. gadis klang said,

    March 5, 2008 at 5:59 am

    hye.. leh join x?
    i pon suke bnde2 nie..

  30. ACICHO said,

    March 10, 2008 at 6:54 am

    Tolong Download Free Film Bokep

  31. Azam jb said,

    March 14, 2008 at 9:25 pm

    Mane2 awek yg nak ade enset tu kol lah no ni..abg dah lame x dpt awek ni..ingat cume umur 13taun-16 taun jek

  32. Kamarul said,

    May 6, 2008 at 5:50 am

    0162677548 pada grlz yg nk btg bleh cal yg dah kawin pun bleh

  33. viss said,

    May 20, 2009 at 5:04 am

    this is a book


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: